Oblíbené

20 oblíbených alb 13 oblíbenců

seppak
Mezi deštivými dny využíváme slunečného víkendu a jedeme ven. Volíme jedno z nejbližších pohoří od nás za státní hranicí - Inovec. Jde o hřeben něco málo přes 1.000 m n.m. s listnatým porostem.
  • letos v květnu
karpatvlk
Tradiční vítání jara které si nenecháme ujít.
Rešovské vodopády- Sovinec.
Tentokrát-Libina, Mostkov, Oskava, Tvrdkov, Rešovské vodopády, Rešov, Valšovský důl, Sovinec.
  • 25.3.2019
blarza
Tentokrát jsem se vydala z Písku směr Čížová - Velký Kamýk - Dobev - Kestřany - Sudoměř - Putim - Písek.
Šla jsem moc pěknou krajinou s krásnými rybníky.
karpatvlk
Vandr v mlze takové že by se dala krájet... Zábřeh, Václavov, Jedlí, Štíty, Suchý vrch, pevnost Bouda, Mladkov, Kašparova chata, Těchonín.
  • 26.11.2018
  • 1919
seppak
Babí léto nad řekou Jihlavou ......
  • loni na podzim
wilsonm
Červný kláštor-Velký Lipník-Veterný vrch-Vyšné Ružbachy-Toporecké sedlo-Magurské sedlo-Smrečiny-Ždiar a jako bonus výšlap ze Starého Smokovce na Sliezky Dom
  • září 2018
vladko00
Od kláštora nasmerovali moje kroky po turistickom chodníku - smer Lesnica - cez prielom Dunajca. Neskutočná riava ludí.
visnakovo
Bylo fajně, oproti minule jsme začínali víc na západě, prošmejdili víc antickejch ruin a víc nám pršelo...
Fotky z minula tady:
2 komentáře
  • prosinec 2017 až červen 2018
visnakovo
Není to úplně vytříděný, občas se to opakuje a dávám to po roce, páč jsem na to nějak zapoměl.
Prodloužený víkend v Alpách, bylo krásně a moje koleno se po zátěži rozhodlo, že radši nebude vysírat. O dva tejdny pozdějc jsme odlítli do Kazachstánu...
2 komentáře
  • červenec 2017 až květen 2018
karpatvlk
" Rychlebské hory " Nejodlehlejší zato nejkrásnější hory u nás a neb hory pro vlky samotáře
  • 15.4.2018
seppak
Okruh kolem soutoku Moravy s Dunajem.
  • duben 2018
seppak
Okruh kolem soutoku Moravy s Dunajem.
  • duben 2018
atnelav
Tak opět vyrážíme na Ukrajinu, v plánu je polonina, kterou jsme posledně neudělali, Piškoňa a výstup na horu Strimba.
Večer vyrážíme z Bratislavy rychlíkem do Michalovců, odtud busem do Užhorodu, dalším busem do Syněvyru, kde se ubytujeme a navečer si projdeme vesnici.
Další den vyrážíme na hřeben, kde si vychtnáváme nádherné počasí, úžasné výhledy a samotu. Navečer dojdeme do Koločavy, kde se ubytujeme na Četnické stanici a skončíme u dobrého jídla a pivečka.
  • 25.10.2017
visnakovo
Díky tomu, že letos bylo v Astaně Expo, tak byl Kazachstán bez víz. Vyrazili jsme tedy opět na Ťan-Šan, konkrétně na Zailijskij Alatau. Podařily se nám tři přechody, v každém bylo nejmíň jedno sedlo s výškou kolem 4000m. Další pěkné a zajímavé oblasti jako Džungarskij Alatau nebo Bajankol jsou ale úplně nedostupné.
Kromě vysokých hor jsme si odskočili tady do stepi, kde se dá vidět něco, co sousední Kyrgyzstán fakt nemá.
Pokud byste někdo měl nápad jít v našich stopách, tak zdůzrazňuji že je nutno naučit se rusky, jinak si moc neškrtnete (nebo to bude drahý...).
4 komentáře
  • červenec 2012 až říjen 2017
  • 1 152 zobrazení
wilsonm
Z Liptovského Hrádku do Liptovské Porúbky po červené značce,na Brdkovici jsem se napojil na zelenou značku po které jsem šel na vrchol Slema,Ohniště,Rovná Hola až do Bocianského sedla.Krátká cesta po žluté na Králičku.Noc jsem přečkal v dřevárce na Štefaničce.Ráno jsem vyrazil do Križského s. po modré.Kotliská,Skalka,Polana,Bor,Demanovská dolina
vladko00
Ľahká túrička spojená so spoznávaním zaujimavých miest. V prípade záujmu je tu aj link na článok: http://popluhar.blogspot.sk/2018/04/roklina-johannesbachklamm-k-ruine-hradu.html
zdenki
  • 9.9.2017
vladko00
Keďže nám skoro celú nedelu pršalo a boli búrky, tak sme si to prešli aspon okolo Bovca trošku.
wilsonm
Oravice,Skorušina,Oravský biely Potok,Mnich,Kopec,Malé a Velké Borové,Malatiná,Sv.Vendelín,Dolný Kubín,Kubínská Hola,Minčol,Vasilovská Hola,Zazrivá,Príslop nad Bielou,S.Medzirozsutce,Podžiar,Terchová